1. Domů
  2. Dokumentace
  3. IS Datainfo
  4. Úvod
  5. Pokud si nevíte rady

Pokud si nevíte rady

Pokud si při práci s ekonomickým systémem Datainfo nebudete vědět rady, můžete využít následující informační zdroje:

PŘÍRUČKY A NÁPOVĚDA. Příručka uživatele, kterou právě čtete, je základní součástí dokumentace k produktu Datainfo. Obsahuje množství informací důležitých zejména pro začínající uživatele. Než do programu zavedete první fakturu a začnete účtovat takzvaně „naostro“, doporučujeme seznámit se nejprve s touto příručkou.

Zajímavé články ze světa účetnictví, daní, legislativy a podnikání přinášíme v Aktualitách Datainfo. Tento šikovný zdroj informací najdete v Novinky v IS a Účetní a daňové novinky.

Při zapisování dokladů můžete navíc využít dalšího pomocníka, a to kontextovou nápovědu ke každému políčku formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor.

VIDEONÁVODY. Na adrese help.datainfo.cz/docs/videonavody-is-datainfo jsou připraveny videonávody, které poslouží jak začínajícím, tak zkušenějším uživatelům. Ukazují vybrané základní funkce a pracovní postupy, ale i složitější operace účetního i technického charakteru v systému Datainfo. Galerii videonávodů průběžně doplňujeme s ohledem na časté dotazy uživatelů programu Datainfo.

FAQ NA INTERNETU. Odpovědi na nějaké otázky můžete nalézt také na internetových stránkách DATAINFO. FAQ na internetu představují databázi nejčastějších dotazů uživatelů programu Datainfo. K rychlému nalezení požadované odpovědi slouží fulltextové vyhledávání. Doporučujeme sledovat časté dotazy na zmíněném internetovém odkazu, protože je pravděpodobné, že zde najdete odpověď na svůj dotaz.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA. V případě, že stále nebudete mít veškeré potřebné informace, obraťte se na tým zákaznické podpory. Náš tým odborníků můžete kontaktovat těmito způsoby:

  • Telefonická podpora: pracovníci telefonické podpory jsou vám k dispozici v pracovní dny od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin.
  • E-mailová podpora: Použití této formy doporučujeme zejména v případě většího počtu dotazů.

ŠKOLENÍ A KONZULTACE.  Při zavedení systému i během používání jsme tu pro vás s možností individuálního školení a konzultace, aby se vám systém používal snáze a využívali jste všech jeho možností.